Tubaanne1 benım ilk dogumumdu 3 saat sancı cektim acılmam oldu o arada. 2. Ikınmada dogurdum. Hemde suni sancı ile.
19 saat hiç bişey hissetmedim suni sancı da. Sonra baktılar 4 cm acılmış azcık suyum geldi sancı başladı 3 saatte 10 cm oldu 2 kere ıkındım dogurdum 🤭
İnşallah sizinde kolay olur ama kesinlikle sakin olun. Stres yapmayın o cocuk oradan mecbur cıkacak ben öyle düşündüm hep 😄 sezaryana acı yokmuymuş 🙄😏 vücudun müsaitse en doğal yöntem normal dogum zaten vücut ona entegre benım doktorum öyle demişti.heeee bir sorun vardır tabii ki riske atmaya gerek yok sezaryan olunmalı.