Damladamla123 Arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonunun gebelikte zararı nedir?Bende var ilaç kullandım geçmedi.
Ayseakbulut Damladamla123 bende ne yaptıysam geçmiyor doktor ilaç antibiyotik veriyor ama kar etmiyor 15 haftalık gebeyim bende 3 dür ilaç kullanıp tahlil verdim ama nafile gerçekten doğal yolla nasıl geçer acaba
Aysegulldur12 Damladamla123 bol su içmenin gerekiyor bende aynı sorunu yaşadım tek kullanımlık toz vi karışım verdi ve günde en az 2 litre su içmeye dikkat ettim umarım geçer Allah sağlıklı bir şekilde kucağına vermeyi nasip etsin
Madmasel Ayseakbulut ben 37+2 yım en başından beri idrar yolu enfeksiyonu var Dr antibiyotik yazıyor ama işe yaramadı
bayanmor12 Bendede aynı sorun var bol bol su içiyorum limonlu su yapıp içiyorum normal su içiyorum çok şükür rahatım🙏🏻
Minikanne123 Bende de vardı antibiyotik kullandım geçmedi kızılcık hoşafı yapıp içtim o iyi geldi ama doktorunuza sorup kullanmak gerekir tabi🌸
Nbos @Damladamla123 gebeliğimin başından beridir var hatta gebe olmadan öncede vardı şuan 33. Haftamdayım bir ara şiddetli yanma oluyordu tek kullanımlık toz vermişti doktorum ama o da anlık geçiriyordu tek ilacı gerçekten su içmek aksatmadan günde 2 3 litre su içtim faydasını çok gördüm.
Ayseakbulut Madmasel aynı durumdayız enfeksiyonun üstüne bir de kum döküyormuşum ilaç içmeyi seven biri de değilim ama kurtulamıyorumda
Madmasel Ayseakbulut valla bende nefret ediyorum ama mecbur bir de troidim var benim hergun ilaç antibiyotik bıktık valla ama sıpa yüzünden hep 🤪
Eymengul Bendede öyle ne yaptıysam geçmiyor suda hiç içemiyorum aşırı derecede kusuyorum su asla içemiyorum mide bulantısından sanki rahimime en büyük iğne batırılıyor rabbim yardımcımız olsun