Belmaa16 bende de aynı durum var çok şişlik yok ama ellerim özellikle sabah uyanınca eklemlerim çok ağrıyor. Doktorum magnezyum takviyesi verdi ama özellikle sabahları el, bilek ve dirsek ağrısı bı başka oluyor. Doktoruma devam ettiğini söyledim “gebelikten kaynaklı, yapacak bişey yok” dedi 🤷