Cerentek1616 Kizlar Bursa’da doğum yapan var mı acaba bir çok doktor hakkında bir çok şikayet okuyorum bana doktor konusunda yardımcı olabilecek varmı sezeryan düşünüyorum bu arada
Seyma-torn1 Cerentek1616 Bende yapmadım ama doktorumu önerebilirim Anadolu hastanesinde Murat kadıoğlu bende öneriler sayesinde gittim ve çok memnunum artır istersen de bir kötü yorumu yok hiç doktorun
Zeyzeyp Cerentek1616 bnde özel Osmangazi aritmi hastenesinde Adnan Şahin’e gidiyorum cnm ilk dogumumu o yaptrdı sezaryan oldum ikincide onda olucak ben memnunum cokta rahat geçti ameliyatım
Kubrailkan Yapmadım ama 39.haftamdayim 6.haftadan beri de Anadolu hastanesi Merve olgun takipliyim instagrami vs var incelemek isterseniz ben seviyorum kendisini. 🥰🙏
Busra2089 Esentepe Hastanesi Neşe Kaplan Karakaşa gidiyorum. Çok tatlı ve güler yüzlü bir doktor. Kötü yorum okumadım bu zamana kadar. Zaten randevulardan anlaşılıyor bulmak zor biraz 😅 34.haftamdayım muayeneler çok güzel geçiyor inşallah doğumda öyle olur 😍