Selam güzel anneler ben 32.haftama pazartesi günü gireceğim yani bayramın birinci günü fakat hastaneler kapalı olduğu için yarın yani 31+4 de çalışabilir raporu alabilir miyim ? Çünkü bayramdan sonra da grev varmış benim iznimden gidecek bir hafta öyle olursa benim durumumda olan var mı acaba