SerraLinasmom Bebeğim 24 günlük oldu ama hala göğsümü direk emmiyor göğüs ucuyla emiyor. Aslında emme refleksi erken doğmasına ve zayıf olmasına rağmen gayet güzel. Göğüs ucuyla emziren başka anne var mı üzülüyorum bu duruma 🥺 sütün azalır diyenler var…
bayanukuslu SerraLinasmom ben çocukluk arkadaşım ilk oğlunu da silikon uçla emzirdi. 1 hafta oldu 2.doğumunu yaptı bunu da silikonla başlıkla emziriyo. Gayette sağlıklılar maşallah. Ki arkadaşımın göğüs ucu yok mecbur yani silikonla emzirmeye. Canım sende çok takma. Senin sütünü alsında ister silikonla emsin ister şırıngayla içsin ister kaşıkla içsin. Yeterki içsin. Çevrenden duyduklarını pek önemseme ☺️
Herding_1433 SerraLinasmom ben oğlumu 4 ay silikon gögüs ucuyla emzirdim sonra ten temasıyla 1.5 yaşına kadar emdi çevrende her söylenend takılma 🥹
Pnaar34 SerraLinasmom bende silikon gogus ucuyla emziriyorum 12 günlük bebegim 😢 bende endise ediyorum doyuyor mu yetiyor mu ordan emebiliyor mu diye ama elimden birsey gelmiyor malesef 😞
Zeynosunannesii SerraLinasmom ay yok çocuk Emiyo sonuçta sen ona bak aksine çoğalır onla daha rahat Emiyo ben ilkinde mecbur kullandım ucum yok çok yara olmuştu bunda direk en başında verceem dolu dolu da sutum oldu banada çok laf eden olmuştu hiç takılma
SerraLinasmom bayanukuslu öyle mutlu oldum ki bunları okurken bende öyle düşünüyorum ama doktor bile bıraktır diyor ya almıyor asla almıyor göğsümün ucu da var ama almıyor bende yeterki midesine benim sütüm gitsin diyorum. Zorluk bana oluyor temizliği yanında taşıması vs ama hepsine razıyım içsin de diyorum
SerraLinasmom Zeynosunannesii Ağzın bal yesin. Evet gayet emiyor emme refleksi güçlü ve gerçekten daha rahat emiyor daha kolay. İçimi rahatlattınız 💕
Demetdemircan SerraLinasmom Bende silikon uç ile emziriyorum 51 günlük şuan yoğun bakımda kaldığı için biberona çok alıştı normal memeyi tutmuyo ama tek düşündüğüm anne sütünğ alsın da nasıl içerse içsin sizde öyle düşünün etraftaki laflara aldırmayın millet konuşup eleştirmeyi çok sever sizin elinizde olan birşeymiş gibi boşverin ☺️
SerraLinasmom Demetdemircan Benimde sütüm 5 gün sonra geldi mecbur mama vermiştik. Aslında sütümü içsin de gerekirse sağıp veririm demiştim ama silikon uç kolaylık oldu emiyor mutlu oluyorum çevre baskısı aslında beni üzdü çok haklısınız eskisi gibi düşünmem lazım bebeğim sonuçta anne sütü alıyor ve sütümü seviyor sadece mememi sevmiyor canı sağ olsun 🥰😂
Tiredmother SerraLinasmom benim içinde bi süre sonra çile olmuştu o delikleri gün gün keserek büyüt canım en son direk ucu kes sonrasında çıkardığında problem yapmıyor bebekler . 2 deliği 1 deliğe düşür yani gün gün kes
Elmarmut12 SerraLinasmom yok canım ya ne kadar saçma nasıl azalacak bnde ilk zamanlar kullandım hassasiyet geçince bıraktım
Portuga SerraLinasmom benimde 5 günlük bebeğim var silikon üç kullanıyorum 4 tane deliği var ve 2 kere boğazına kaçtı baya. Sizinki nasıl o uçların daha az delikli olanı var mı eczaneye sorduk standart oluyorlar dedi ama. Bu elimdekiyle zor emziriyorum ya
SerraLinasmom Portuga Ya canım benim öyle sorun yaşamadım ben . Bendeki de 4 delikli acaba sütün tazikli ve bol mu bir anda çekince çok gidiyordur belki
Zeynosunannesii SerraLinasmom o zmn hiç korkmayın emme refleksi benimkide çok güçlüydü zaten kilolu doğmuştu sırf yaradan dolayı etmemesi sarılık yapmistik çocuğu bı ay uğraştım acemilikle en son silikon uçla emzirdim öyle huzura erdik sonrada kendisi bıraktı yaram gecince 2 aylık olana kadar onla emdi sonra bıraktım memeyide tuttu direk emecek çocuk her türlü Emiyo bence kimide ne yapsan meme reddi yaşıyor
Zozan-harman SerraLinasmom ben kızımı göğüs ucuyla emzirdim hep göğsümün ucu yoktu o olmadan emmiyordu ona alıştı hiç üzülme öyle emzir ne olcak ben de öyle emzirdim
Zozan-harman SerraLinasmom inanın bir sürü insan var öyle emziren ben de dahil ben hiç sorun etmedim siz de etmeyin önemli olan yavrunuzun doyması nasıl içtiğinin önemi yok kayınvalidem de tuhaf karşılıyordu hiç aldırış etmedim cahil kafası onun işte 💖🌹🐣
SerraLinasmom Zozan-harman Çok haklısınız içimi rahatlattınız Allah razı olsun miniklerimize şifa olsun bol bol sütümüz olsun inşAllah 💕🥰