Kızlar ben 37 haftalık hamileyim. Bugün tüm gün ayağı mi artık neresiyse koydugu yer ve etrafı aciyor. Hareketlenince daha çok acıyor sanki oraya bastırıyor böyle sanki yırtılır gibi ağrı. Noktasal bi acı belli yeri yani. Sizde de böyle bisey oldu mu yada oluyor mu