Wonderful_mom benim de 2,5 yaşında kızım var 3 hafta sonra da inşallah sezeryan olacağım. Ben de ara ara bu hisse kapılıyorum anneliğin fıtratında var herhalde :) ama dilimizle kötüyü çağırmamak lazım ki dua niyetine geçmesin. Ardımızda bırakıyoruz demeyelim de ona minik bi kardeş getirmeye gidiyoruz diyelim :) hem ne güzel sizin anneniz de varmış, benim o da yok :) sağolsun kayınvalidem var Allah başımdan eksik etmesin.