Selindrellaa valla bende beklesin hevesi hić yok biran evvel gelsin diyorum diken üzerinde yaşamaktansa kollarıma alayım istiyorum 4 buçuk yıldır uğraşıyoruz ve 3 kayıp tan sonra tedavisiz kendiliğinden olunca inanamıyorum o yüzden bu sabırsızlığım galiba 🥰