Aysen17 Kızlar tekmelerini 19.haftamdan itibaren hissettim bugün 21.haftamdayım elimi karnıma götürdüğümde tekmesini hissettim avucumda. Siz ne zaman hissettiniz daha erken değil mi elimde hissetmem tekmesini.
Senaras0604 Aysen17 Yo gayet normal bi hafta hissedersiniz artık elinizle de 😊 İlk gebeliğimde 17 18 haftalarda hissetmiştim ben de, ikinci gebelik 14 haftaya giricez inşallah bir an önce hissederim ben de çok güzel bir duygu 😍
ada58 Aysen17 ben 15. haftada hissettim ilk gebeliğim doktorum zayıf gebelerin genellikle daha erken hissettiklerini söyledi.
edis22 Aysen17 bende 19 haftada ilk tekmesini gobegim uzerinde gozle gormustum. Hem korku hem heyecanlanip direk annemle esimi aramistim🤭
Aysen17 Senaras0604 valla bana herkes daha erken diyince bende şüphe duymuştum ama içim rahatladı çok sevindim 😃
Ozlemsarap Bende 20+2 dym 18de basladi düzenli degil henuz ama otururken tekmelerini net hissettiriyor😍😍
Aysen17 Müthiş birşeydi ilk bi konduramadım zaten acaba mı dedim ama baya kuvvetli vurunca ağlamaya başladım ☺️ allah herkese nasip etsin.
Yaqutt 20+3 haftaligiz 19cu haftadan itibaren hissediyorum haraketlerini bir kac gundur artiq karnimdan belli oluyor tekmeleri ilk hamileliyigim .. cok guzel bir hiss disardan seyretmek😍😍
Aysen17 Yaqutt benimde ilk hamileliğim yavaş yavaş tecrübe ediyoruz tabi ama çok güzel bir duyguymuş ☺️
Mervedemirctn Valla bende bugün 17. Haftama girdim henüz içimde kelebek çırpınıyor gibi. Yavaş yavaş hissediyorum galiba ne dersiniz 😇
Aysen17 Mervedemirctn ilk öyle başlıyor zaten 19.haftamda net olarak hissetmiştim yani emin olabilirsin hissetmeye başlamışsın 😊
Mervedemirctn Aysen17 zaten o hissimden sonra gebeliğimi kabullenir oldum . İnanasım gelmiyordu çok tuhaf hismi 😇
demincek Aysen17 Ben 16. Haftamda hissettim şuan 22+4 ve bunu yazarken şuan oğlum da beni tekmeliyor 😂😂😂