Benim de bayadır var 33. haftadayım şimdi magnezyumda kullanıyorum ama 2.5 yaşında oğlum var yorulduğum günlerde çok daha fazla oluyır bel ağrısı sancı bende gitmiştim doktora sancı çıkmadı nst ye bağladılr ben yoğun bi dönemden geçtim ev taşıdım vs heralde onların yorgunluğu diye düşünüyorum dinlenme fırsatım da olmuyor pek