Hticek
Ben alttan muayene etmesinler diye hiç sancım var demedim ama yalancı sancılar 2 haftadır oluyo. Yatıp dinlendiğimde geçiyor. Sancj hissettiğimde yatıyorum bebek hreketlerini sayıyorum sorun yoksa dinlenmekle geçiyosa yalancı diyip içimi rahatlatıyorum 🤷🏼♀️