Tazeanne5534 Kızlar iki gündür boğazlarım çok acıyor öksürüyorum ve hasta hissediyorum. Antibiyotik kullanamayacağım için ne yapsam diye düşünüyorum. Nezle grip gibi olan var mı var ise neler yapıyorsunuz? Şimdiden cevaplar için teşekkürler 🙏
Meltemm06 Tazeanne5534 balın içine biraz limon ve zencefil karışımı yapıp içmiştim faydası olmuştu canim bol su tüket birde ılık olsun rabbim sifa versin