Arkadaşlar eşimle çok severek evlendik 5 sene oldu ve 5 senedir çocuğumuz olsun istiyoduk ama olmadı ümidimizi hic kesmedik türkiyede özel doktorlara gittik ilaç kullandık ovulasyon testleri yaptım aylarca olmadı… bazen düşünüyodum belki nasibimizde yok hiç olmicak belkide diye düşünüyodum. Eşim hep destekciydi hep güler yüzlü davrandı üzüldüğünü belli etmedi. sonra burda londrada özel bi yer tavsiye ettiler gittik sırf 800 sterlin testlere para verdik 800 sterlin 15 bin tl ye yakın para. Kadın cok umutlu konuştu işte şöyle deneriz böyle diye sonra bana email attı işte sen kendi doktoruna git dedi. Ama önce hiç öyle konuşmuyodu. Çok üzüldüm. Ha bide insanlar vardı işte cocuk yapın diyen işte niye olmuyor diyen sırf bu yüzden bazen insanlarla görüşmek istemiyordum. Birisi yazdı bana işte niye cocuk yapmıyon ben olsam hemen yapardım ya hiçmi düşünmüyosunuz belki olmuyor kalbini kırmayım diye düşünün???
Herneyse burda bi hastane var özel ora gittik tedavi gördüm gebe kaldım maalesef kaybettim düşük yaptım… çok acıydı hele ki zor hamile kalanlar için ne bileyim ayrı bi acısı oluyor. Duvarlar üstüme üstüme geliyodu psikolojiyi bozcak gibiydim. Sonra Allah herşeyin hayırlısını bilir dedim ayağa kalktım. 1 sene sonra hamile kaldım tedavi ile sırf düşük yapcam korkusuyla ayağa kalkmaya korktum iyi beslendim kilo aldım ama olsun onun için değer cünki şimdi kızımızı bekliyoruz 20 gün içinde kucağımıza alıcaz inşAllah. Herkeze Duam Allahım bütün olmayanlarada bütün isteyenlere versin ve hepimize Hayırlı Sağlıklı Evlatlar versin. Umudunuzu kaybetmeyin💕