ZeynepSeda Kızlar kanla karışık akıntıyla hastaneye geldim 4 cm açılma varmış yatış yapıldı ama sancı yoktu 4-5 saat sancı bekledik sonra normal dogdu oğlum çok şükür allah hepinize nasip etsin 🙏🥰
Elfs ZeynepSeda hayırlı olsun 🙏 2 haftam var doğurduğunuz tarihe 😱 doktor son kontrolde bir şey demiş miydi doğabilir falan tarzı biraz erken olmuş
balkopugu2701 ZeynepSeda ay Allah sağlık versin canım ikinize de Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah biz de 37+5 olduk inşallah bizim kız da çok bekletmez :)
Beyzanrr ZeynepSeda bizde 37+5 Rabbim bize de hayırlısıyla nasip etsin uzamasını istemiyorum inşaallah benim kızımda hemen gelir sağlıkla Rabbim hepimizi bi avazda kurtarsın🥰dizinde gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün hayırlı uzun ömrü olsun🥰darısı başımıza
ZeynepSeda Elfs doktor bayramdan sonraki gün çatı muayenesi yapacaktı bebegimin kilosu fazla ve 1 hafta öndeydi sezeryan olacaktı 1 hafta icinde dogurursan gel dedi sali gunu konustuk bugun Perşembe doguma geldim 🥰
Elfs Portakalkabugu1453 evet girmiyor yani bebek prematüre kabul edilmiyor ama süre olarak erken. Ben hep 40. Haftada doğacak gibi düşünüyorum 🤭
ZeynepSeda Amin inşaallah Allahim sizede kolay dogum nasip etsin bayramdan sonraya kalsaydi sezeryan olacaktı onden gidiyordu gelisimi Allaha şükür 🙏