Filizdogan
[bilinmeyen] bıberon bende su yesılı battanıye falan almıştım 😁 Ortak renklerde
Filizdogan
[bilinmeyen] ben öyle diyenlerden degılım canım erken başladım 30 hafta oldum nerdeyse bı dünya eksıgım var Allah kullanmayı nasıp etmeyecekse Doğuma 1 hafta kalada alsak nasıp olmaz o yüzden begendıkce almak en güzelı maddii olarakda çok rahat oluyo ve bırcok cesit görüyoruz 😊
YagizAsyaMom
[bilinmeyen] ben. Öğrenir öğrenmez biberon emzik almıştım sende öyle ortak şeyler alabilirsin🙆♀️
Fulyax
Siyah bir spor Ayakkabı(nike)😍 almıştım 14.haftamda felan, bebegimin cinsiyetide 16.haftamda belli olmuştu ❤🙏🏼 şükürler olsun prenses bi kızım olucak 28.haftamızdayız
begumge
[bilinmeyen] dayanabilirseniz satın almak yerine listeler hazırlayıp piyasa araştırması yapın. Kampanyaları takip edin. Ben bebeğimin her şeyini öyle aldım çok uyguna geldi.
Caglasmsk
Beyaz zibin veya erkegede kizada giden renklerde alabilirsinz veya biberon emzik gibi. Bende 15.haftamda cinsiyetni ogrendikten sonra herseyni almaya basladm odasi tamam elbiseleride az kaldi simdi 24.haftmdaym dahada eksik çok.
Dyg34
[bilinmeyen] zıbın al beyaz sarı yeni doğan tulum al agız bezi alabilirsin onlar çok lazım olcak müslin bez alabılırsın onlar cinsiyet gerekmez 😊
Papatyamoms
[bilinmeyen] ben ilk organik citcitli zibin ve patikli altlardan almıştım 😊 dedim bu beni biraz frenler 😊 2 parca bisey alın hevesiniz gitsin 16 dam sonra daha net güzel şeyler alırsınız
Ucr2
Herşeye zam geliyor zaten, unisex renklerden olabildiğince alın. Bezlerini alabilirsiniz. Şampuan pişik kremi küvet seti çorap vs
Bahar11mucize
[bilinmeyen] bende erken aldım valla çoğu şeyini 😂 ayıcıklı kundak battaniye alt açma takım almıştım 😂 beyaz hepsi 😂 ortak olabilcek tulumlardan aldım beyaz zıbın almıştım bayada almışımmben ozamnlar 😂
Elyfnagme
Biberonları emzikleri almayın arkadaslar varsın eksik olsun. Alıstırmayın o seylere bebelerinizi. Bi cok ebe doktor tavsiye etmiyor. Allah korusub ki mecbur kaldiniz bi suru yontem var yinede emzirerek yapabiliceginiz.