Merhaba kızlar bugün sabah 10 da nişan geldi. Böyle akıntıdan biraz daha sarı jel gibi içinde biraz da kahverengilik vardı. Ama kan vs yoktu bende. Doktoruma söyledim nişan o şekilde de olabilir dedi. Sabahtan beri kendimi dinliyorum bir yandan işlerimi hallediyorum ama adet ağrısı gibi bir ağrı var sadece ilerlemedi. Açıklık 1buçuk santim NST de sancı çıktı. Sizce ne zaman başlar sancılar nasıl anlarım ?