minissannee Salı günü 21.30 da kan vermiştim beta 120 çıkmıştı bugün aynı saatte yine kan verdim ve beta 233 çıktı. İki katına yakın artmış bı sorun yok gibi değil mi
Muzlupuding minissannee iki katına yakın çıkmış canım sonucun güzel , için rahat etmiyosa iki gün sonra bir kez daha tekrarlayabilirsin bu işlemi :)
Naazli minissannee hayırlı olsun canım sağlıkla gelsin bebişin inşallah 🥰 değerin güzel artmış maşallah 🙏🏻