15+3 haftalığım böyle koridorda koşttum hani nasıl anlatsam yatak odası en dipte ben kapı çalınca kapıyı açmaya koştum ve ağrım başladı alt kasıkta hemen bir dakikalık bile bir koşu değildi yani kapıya kadar sadece şimdi ağrıyor kasıklarım sizce önemli birşey midir normal mi yoksa endişelenmelimiyim bu arada hiç böyle bir ağrı geçirmedim şiddetli değil fakat ağrı var yani…