Mbd Arkadaşlar devamlı akıntım oluyor regl oldum sanıyorum. Çok fazlalaştı. Bu durum 5. Haftada normal bi durum mu?
Selnboga Mbd Ewet rahim genişliyor akıntı normal. Kokulu ve renkli değilse sıkıntı yok demişti bana doktorum