Hcigdem 33+5 haftalık doğum yaptım 28 Ağustos’ta bebeğimde solunum sıkıntısı oldu oksijen makınasına bağladın 1 eylülde makınadan ayrıldı şimdi küvöz içi oksijen alıyo ara ara verıyolarmiş oksijeni beslenme hortumu çıktı emziriyorum 2 gündür ne kadar süre daha kuvezde kalır başına böyle bişey gelen varmı teşekkürederim şimdiden
Deletedmom15257 Hcigdem canım benim kizimin kaldigi yogun bakimda genelde anne 3-4 gun emziriyo sonra bebegi besige aliyolar 1-2 gun oyle taburcu ediyolar insallah sizde sağ salim alırsınız kucağınıza
Ozlemozlm Allh acil sifalr veriri insalh sag salim alrisn kucagina kac kiloydu ve niye erkn dogm oldu
Hcigdem Ozlemozlm 2.248 doğdu benim sağ böbrek de bebek baskı yaptığı için büyüme oldu stent takıldı son aylar çok şiddetli ağrılarım oldu bu yüzden erken doğum oldu
Dilekkkk Deletedmom15257 kuzummm bebiş ne durumda nasılsınız 🙏 Rabbim sağlık versin inşallah kurban olurum
Hcigdem Deletedmom15257 inşallah ya doktora hemşireye soruyorum net bişey söylemiyolar daha burda dıyo belkı çıkar dıyo 😔 ne dedıklerı belırsız
Hcigdem Dilekkkk bebek iyi çok şükür emıyo beni solunum sıkıntısı oldu şimdi kuvöz içi oksijen alıyo ara ara verıyoruz dedi bugün hemşire bakalım hayırlısı
Dilekkkk Hcigdem kuzum rabbim sağlık versin inşllah sen üzülme kendine moral ol ki bebiş de iyi olsun 🙏
Hcigdem Betus93 evet malesef son aylar çok şiddetli ağrılarım oldu çok zor bebek büyüdükce baskı yapıyo aşağıya idrar torbasına baskı yaptıkça çok ağrıo oluyo
Betus93 Hcigdem var yani. Yazik bebegime bobrekler onu cok tetikledi. Hala heran dogacak korkusuyla bekliyoruz 😩insallah dayanir insallah