Kızlar merhaba benim bebeğim 3.080 gr doğdu yani 3 kilo diyelim şuan 7buçuk aylık ve 8 kilo . Gören herkes kilosu iyi , iyi görünüyo desede bugün tartınca moralin bozuldu normalde bir yaşına kadar her ay 1 kilo alması gerekmiyormu ? 500-600 gram olsa neyse ama . Off bilemedim . Şunuda biliyorum her bebek bir değil ama kilo alamaması bir sorunmudur sizce yaşayan anneler bana yardımcı olabilir mi ? Bu konuyu başkası açsa dışardan bakan bir göz olarak ‘bence sağlıklıysa gelişimi iyise sorun yok gayet normal ‘ derdim ama insanın kendi başına gelince dışardan sakin gözlerle bakamıyor 🥲 şimdiden teşekkür ederimm 🌸