Fatma0090
Normalde sat a göre 7.haftadayım ultrsona göre 6. Haftanın içindeyim.çok iyi bi ultrason aletiyle baktığını söyledi dr. Ben daha önce de boş gebelik geçirdim 1,5 yıl sonra hamile kaldım 21 aylık kızım var şuan.tekrar boş gebe olabilir denilince canım sıkıldı açıkcası.insan tecrubesi olduğu halde siniri bozuluyor.