Bir kuaför olarak tavsiye etmiyorum helede ombre sombre tarzı açıcılar ile yapılan işlemleri hiç tavsiye etmiyoruz emzirme döneminin 3.ayından sonra boyanmasını tavsiye ediyoruz bebeğin sağlığı herşeyden daha önemli normal boyalarda bitkisel olanlar var ama istediğiniz boya işlemi ombre ve açıcı kullanılan bir işlem fazlasıyla kimyasal içeriyor yani