B1174 Neler yapmalıyız prilam dr içiyorum ama yanma var ve bulantı geçmiyor asla ne yesem de. Sürekli açlık hissi ve gaz 7+3 üm :)
[silindi] Ben de bulantıdan dolayı prilam dr içiyorum tam 8 saat arayla içmeye çalışın bana öyle fayda etti. Yanma ve gaza iyi gelen bir ilaç değil zaten. Şekerli ve ekşi şeyler çok yememeye özen gösterin. Doktorunuza bi sorun antiasit ilaçlar önerir mutlaka