Ark sürekli tartılan biriyim tartımda hassas tartı mide bulantım çok olduğu için birşey yiyemeyip 5 kilo verdim 5 kilonun 3ünü aldım sadece doktorda böyle devam güzel gidiyorsun diyor demekki bir sıkıntı yok bebeğimde çom şükür sağlıklı kilosu yerinde, ama bende şaşırdım nasıl almadığıma normalde çok çabuk kilo alan biriyim içim genişmiş demekki 😂