Seher44 Kasıntı gecmeyen 35 haftalığız süreci yasayanlar kasıntı için neler yaptgnz gece olsun istemiyorum kortizonlu krem faydasız, ursavak kullanyrm 3gündr enzm yüksek diye yok yok