Bir tuhaflık var sanki .. 22+6 haftalık hamileyim , geçen hafta bebeğimin hareketlerini göbek deliğimin etrafında hissediyordum, 2-3 gündür hareketler çok aşağıda? Göbek değilimin baya aşağısında, acaba bebek çok mu aşağıda duruyor ? Valla artık Herşeyi kafaya takar hale geldim Ya??