Benimde doktorum bayramdan sonra detayli ultrasona gir dedi özel bir klinik söyledi orda yaptır dedi gittigim hastanede özel ama oranın ultrason cihazı daha iyi dedi bizdede 400 ordada 400 dedi bende bayramdan sonrayı bekliyorum kimisi diyor yaptırma kimisi diyor yaptır ikilemde kaldım ilk olduğu için yaptircam nasipse inşallah sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı