Merveofs Bakıyorum da 10lular güzel olanlar 300 ve üzeri hep o kadar vermek açıkçası saçma geliyor bana nedense.. Hem güzel hem uygun bulabileceğim bir site-sayfa falan var mı?
Smyye1B Merveofs Ben e bebekten 10 ve 5li aldım 130 liraya toplam. Tek kalan takımlardı mağazada indirime girmişti.
Merveofs -MinikveAnnesi- bunlar da klasik seyelr biraz daha değişik bir şeyler istiyorum ama işte onlar da fiyatlı malesef 🤷🏻♀️ çok da giymeyecek yani onun için çok para vermek istemiyorum
mavi0803 -MinikveAnnesi- bende bundan aldım ama hepsiburadadn 120 ye falan almıştım geçen haftalarda gayet iyi fazla pra vermeye gerek yok bence
-MinikveAnnesi- Merveofs malesef cok pahalılar bende daha almaya baslamadım ne alacagımı da bilmiyorum 😂
Smyye1B Merveofs Desenlerini çok önemsemedim zaten ne kadar giyebilecekler ki. Max. 20 gün diyorlar. 😇
Merveofs Melikeex hastane çıkışı bakmadım hiç ama başka şeyler bakınca sanki oranın ürünleri diğer yerlere göre daha fiyatlı gibi ya
Merveofs -MinikveAnnesi- bizde anne ve babanın ailesi ortak olarak alır her şeyi ama ben de şimdi birkaç şey almak is9o geleneği hiç sevmiyorum ya 🙄🤦🏻♀️
-MinikveAnnesi- Merveofs hmm bilmiyorum kayınvalidem de cok alma kıyafet hediye gelir cabuk büyür felan diyor ama hevesli olunca kendi begendiklerimi alasım geliyor hep
Merveofs Smyye1B bebeğe bağlı ya genelde gelişimi falan nasıl. Benim bir yeğenim aynen 20 gün falan giydi öteki 3-4 aya kadar da giyiyordu 🤷🏻♀️
Ebbelif Merveatsyr kemeraltına basmane tarafından girin Leblebici hanı var ordaki toptancı bebek mağazasında her şey çok uygun Bebek önlüğü aldım muşambalı olanlardan 12 tanesi 50 tl idi 🙂
Erayhilal Merveofs canim ben babymall sayfasindan 130 liraya aldim hemde aziz bebenindi cok memnunum hatta bikac kisi daha sormuştu burda yine onlarda aldi aynısını yuzde yuz pamuk ve mali cok kaliteli