Nesrinasl evet kesinlikle alakası yok ilk aşerdiğim şey erik mesela 😂 ben kızımda aşermedim adam çok mutlu oldu zaten 😂 neyse ama tatlı da artık az biraz yiyebiliyorum ama ilk baklavadan tiksindiğim için sanırım hala yiyemiyorum ablam iki erkek doğurdu ekşi ve salata yerdi tatlı hiç aşermedi ve yemedi de