Prensesmelek Kanama alanı olup kapanan varmı acaba 2.ayımdayım kanama alanım var biraz kendılıgındenmı gecıyor acaba
mucizeleriimm Prensesmelek ilk aylarda benimde vardı. 2 hafta ara ara geldi geçti Proluton iğne yaptırıyorum. Bol istiharat edin. Doktorunuz ultrasonda kanama alanini gördüyse siz dinlenin telaş yapmayın.
Limonzeytin Prensesmelek kendlğnden geçmiyo bende 11 ve 16 haftalarda yaşadm bunu pruluton iğne kullandm ve progestan hap kullandm düzeldi kısa sürede. Doktorn bunları vermesi lazım kanama alanları ilerleyp kese ve bebeğe kadar ulaşmaması skntı olmaması için gçmş olsn
teachering06 Benimde vardı 7-10. Haftalar arasında. Progestan kullandım, hala kullanıyorum. Kendiliğinden geçti. Endişelenmeyin ilk 3 ayda olabiliyor..
Prensesmelek teachering06 bende kullanıyorum 2.ayımdayım ınsalh gecer 🤲 normle dondunuzmu peki yoksa yatıp dınlenıyormusunuz
Mazkymaz 17 haftalık hamileyim plesantam aşağıda dedi doktor progestan yazdı acaba kullanmam da bi sıkıntı olur mu veya düşük yapma ihtimalim varmı bu durumu yaşayan var mı
mhmmddgc Mazkymaz Öncelikle geçmiş olsun. Progestan düşük olmasın veya erken olmasın diye kullanılan bir ilaç zaten. Şuan bende 22+6yım bugün sancılarım oldu banada başladılar.Vajinal olarak kullanıyorum
Pcoslubiranne Mazkymaz bende 17 deyim benim de plesentam asagida lekelenmem oluyor basjnda beri progestan ve igne kullaniyorjm.Siz de kullanin aksatmayib.
Gulcann_ Mazkymaz düşük yapma ihtimali var tabii progeston da o yüzden var bende kullanıyorum rahime yakınmış plesenta 17 haftalığım
Mazkymaz mhmmddgc teşekkür ederim kullandım bitirdim bi daha kullanmak istemedim çok fena başım dönüyodu o yüzden kesmek zorunda kaldım şu an 21 haftalık oldu kontrole gittim 28 haftaya kadar düzelir dedi doktor inşallah düzelir
Mazkymaz Pcoslubiranne sürekli kullanamıyorum bi kutuyu bitirip bıraktım acaba bi sakıncası olur mu beni çok rahatsız ediyodu
Pcoslubiranne Mazkymaz vajinal yoldan kullanin hem daha etkili hem hic bir yan etkisi yok.Doktorunuz soylemedi mi?
Mazkymaz Gulcann_ bende 21 haftalık oldum şu anlık kanama yok çok şükür tekrar bi kontrole gidicem inşallah düzelmiştir