Kızlar Merhaba,
Tam 1 hafta önce acil sezeryanla bebeğimi kucağıma aldım :) 🙏
Kızım emdikten sonra 2 saatten fazla uyuyor ve zorla uyandırırsam memeyi reddiyor bu sefer.
2 saatten fazla uyuması normal mi. Deneyimli annelerden fikir almak istiyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏