gamzenurbozdere 19 haftalık olduk tetonoz aşısı ne zaman yapılıyor merak ettım saglık ocagından arıyorlarda sormak istedim
Deletedmom622772 gamzenurbozdere genelde 20-24 yapılıyor ama ben mesela 23’te yaptırdım müsaitlik durumumdwn sebep ilk dozu ikinciyi 27 olarak belirledik bu hafta gideceğim :)
Cansuadaa gamzenurbozdere gamzenurbozdere 22+5 suan daha olmadim iki gun once aradi saglik ocagi elimizde asi yok mayista olursun dedi😂
gamzenurbozdere Ebrudelibasan seni saglık ocagından mı arıyorlar benım doktor kontrolum 22. Haftaya denk gelıyor doktor mu soyluyor aşını ol dıye
Bayancorek gamzenurbozdere Sağlık ocağındaki ebe de kendi doktorumda ilk doz için 20. hafta , ikinci için 24. hafta dedi. Öyle yaptım bende. 🌼
Nissaam Ben hamileligimden hemen önce tetanos olmuştum sadece bir doz vurcaz dediler 20. Haftadayim ama aramadi sağlık ocağı 24. Haftadamk vururlar acaba
gamzenurbozdere Aalleeyynnaa o zmn ebenın numaradı vat yarın onu mesaj atım bayramdan sonra yaptırrım o zmn
Ebrudelibasan gamzenurbozdere doktor söylemiyor sağlık ocağına kayıt açtırdığın zaman zaten seni arıyorlar aşın var diye