AnGeL_24 ben 1 tane 10lu hastane çıkışı alacağım. Pahalı geldi ama tek tek hesapladıgm zaman hemen hemen ayni hatta gecti bile. Tabiki begendigim ürünlerle yapıyorum tercih meselesi biraz. 3 tane battaniye olacak 1 tanesini hastaneye koyacağım. 1 tane 5li takim alacagom onuda çantaya koyarım. Kendim icin en az 2 tane pijama takımı koyacağım önü düğmeli 1 tane resim için şık birsey düşünüyorum dantelli vs. Ana malzemeler bunlar tabi ıvır zıvır cok sey var