Brnaebu sekin99900 etsiz olduktan sonra sıkıntı yok canım bende 1 kez yedim etsiz olduğundan emin olduğun bir yerden yiyebilirsin
Melismelo Ben 2defa alıp yemişdim canım cok cekti diye ama yedikden sonrada hep pişman oldum tüm gece mide yanması cektim😢
Ebrudelibasan Etsiz olanından yiyebilirsiniz ben de ara ara yiyorum çok şükür bi sıkıntı olmadı fazla abartmadan tabikide