Arkadaşlar merhaba, sizleri okuyunca çok umutlandım. Benim de 6 haftada kanamam oldu, panikle en yakın özele gittim. Kese vardı ama bebek net görünmüyordu, oluşum gibi diyebildi doktor sadece. Ertesi gün devlete kendi doktoruma gittim. Keseyi gördü normaldi kesem, kanamam hafiflemişti ama kalp atışı yavaş dedi. (Erken old. Na yordum hep) dün 7+2 günlüktüm kanamam oldu, acile gittim. Kalp atışını dinlettiler normal görünüyordu sordum normal dediler, ama kese şekli bozuk göründü. Yatak istirahati ve progestana devam. Düşebilir de, düzelebilir de dediler. Kanamam yine geçerse benim de düzelir belki. Başta bunların sebeplerini internette okumaya çalışınca hep kromozom bozukluğu olabilir yazıyor. İnternetten böyle şeyler okunulup inanılmaz ama acaba mı diyorum bir yandan ama görüyordum ki düzelen kimse de böyle bir şey okumadım. Sağlıksızsa düşecek belki bilmiyorum ama ya sağlıklıysa. Doktor sağlıksız diyemeyiz ama şu an riskli gebelik içerisindesin dedi. Öylece bekliyorum. İlk gidiyorum kafam kalbe takılıyor, kalp düzeliyor şimdi kese ve kanamama takılıyorum.