hllyk çok şükür sizin az kalmış inşallah bende o günlere hayırlısıyla gelebilirim. 16 haftamdayım, lekelenmem olmuştu progestan başlamıştı banada doktorum az kaldı kutunun bitmesine ondan sonra bıraktıracağım dedi, siz hep mi kullandınız, birde yatarak mı geçirdiniz yoksa günlük hayatınıza devam mı ettiniz, bir şey olacak diye hiçbir şey yapmıyorum ben 😕