Nur_4224 Kızlar detaylı ultrasonda nabzım olması gereknin üstünde çıktı kardiyologa yönlendirdi doktor. Ara arada çarpıntı yaşıyorum anlık ölecek gibi hissediyorum sizde de oluyor mu?
Yavrumu-beklerken123 Nur_4224 30.haftaligiz bir bir bucuk aydır oluyor tarif ettiğiniz gibi ,beni de kardiyolojiye yönlendirdi kadın doğum doktoru sonuçlar temiz çıktı ,gebelikte nabız yüksekliği normal denildi
NOG_06 Nur_4224 Bende şimdi post açtım ama bu sıkıntı bende 6 yıldır var kardiyolojiye felan da gittim kaç kan testi verdim temiz çıktı 🤦🏻♀️ Ritmim sanki böyle bozuluyormuş gibi oluyor
Nur_4224 Duy_gu benim geçmiştede taşikardi nedeniyle acile kaldırıldığım olmuştu zaten bebekle birlikte tetiklendi demekki
Nur_4224 NOG_06 benimde aynı şekilde ritim bir anda bozuluyor özellikle yüzüstü yattığımda ve ani hareket ettiğimde
Ays_cskn Nur_4224 ilk gebeligimde oluyordu 130 lari gördüğüm oldu kardiyolojiye gittim sinus tasikardisi denildi ama dogumdan sonra normale dönmüştü
Esyusil Nur_4224 malesef bende de oluyor gebeliği öğrendiğimde başladı bi ara geçti bi kaç gündür yine oluyor devamlı fazla atım var dedi kardiyolog böyle devam edecek yapacak bişey yok dedi ilaç veremem dedi
NOG_06 Nur_4224 Evet benimde o şekilde oluyor, korkmayın ama sakin kalın, ben doktoruma sordum bebeğe bi zararı olmaz demişti 🌸