tugce4161 Bizde bugün 13haftalik olduk çok şükür bugün kontrol de sordum daha küçük dedi hemde pozisyonu uygun değil dedi secde pozisyonundaydi artık nasip olursa bı daha ki kontrolde 😊
EsmaNurSahin Bizde bugün 14 haftalık olduk 😍 geçen hafta kontrolüm vardı doktor %60 kız dedi. Bacakları felan açıktı arası boştu 🙈 bakalım inşallah değişmez 🙏🏻😁 2 hafta sonra kontrolümüz var
Miray01 EsmaNurSahin bana 11+5 de erkek dedi 13 haftada kıza benziyor ama emin değiim dedi 16 haftalıkta tam belli olur dedi
Minem 13+6 olduk biz ama doktorum ısrarla cinsiyet söylemiyor en sağlıklısı 16 haftalık olduğunda diyo bekliyoruz kısmet 12 yaşında kızım var hayırlısı
sibeltmkl 2oğlum var drumu hiç değiştirmedim 3.gebeliğim 12+4 ken bu defa kızı tutturdun dedi inşallah doğrudur öncelikle sağlıklı olsun tabi şuan 14+1 olduk 16+6 yine kontrol var bakalım hayırlısı