Fadimeckrr ilk oğlumu ağıstos 27 kucağına almış biri olaraknyaz sonuna kadar hamilelik yaşamak nedir iyi bilirim gerçektenbu kez haziran başı olacağına ben de seviniyorum en azından o kadar sıcağı hamile halimle çekmeyeceğim diye hepimiz sağlıkla alalım evlatlarımızı kıcağımıza inşallah ❤️ ❤️