Rumeysilam Başlık ilgi çeksin diye yazdım ki sorum tamda bununla alakalı😁 Hamile bir arkadaşım geçen gün haberlerde artık özel hastanelerde normal doğumdan ücret alınmayacağını duymuş. Bir bilgisi olan varmı anneler ? Doğruluk payı sizce nedir ? 😅
Mumu Rumeysilam kesinlesmedi daha özel hastane temsilcileriyle görüşmeler başlatıldi yani bi sure daha ucretli devam
Brcaytc Rumeysilam ben kesinleşirse zorunlu sezaryen ücretsiz olacak. Yani isteğe bağlı sezaryen pazarsı yine ödenecek :)
Rumeysilam Birhanim bence şu an bile o fark yok gibi. Çok özel hastane gördüm hemşireleri bed suratlı vs. Allah iyileriyle karşılaştırsın ne güzel dua 😇 Bazen özelde bile denk geliyor çünkü
Rumeysilam Brcaytc Normal doğumun ücretsiz olması bence çok güzel bir teşvik isteğe bağlı sezeryana karşıyım çünkü🙃