SevillC Bu gun tam 35. Haftada 2200 olmus 1 hafta da sadece 100gr almis doktor haftasına göre az dedi bu durumu yaşayan var mi aranızda? Ne yapmam lazım yada bilen varmi? Doktor seninle alakalı değil dedi ama eksik hissediyorum açıkçası 😒
BMelek SevillC 35 de benimde ayniydi 50 gr almisti uc gun sonra normale dondu evet bizimle alakasi yokmus plesantadan supelendi ilk duzelince bir sikinti yok dedi bende yememe icmeme dikkat ediyorum normalde duyunca uzulmustum stres yapmayin duzelir insallah yemenizide fazlalastirmayin ne kadar yersek yiyelim alacagini aliyor fazlasini degil
bussraozturk SevillC benim bebeğinde 34+1de 2160gr dı. Doktorum az demedi iyi dedi. Ama kafana takma bence her bebek aynı kiloda doğmuyor sonuçta. Benim bebişim bana çekmiş diyorum çünkü bende çok zayıf doğmuşum. O kadar da çok yerim herşeyi ama kapasitesi o kadar demek ki fazlasını almıyor😊
Sinemmmmm58 SevillC 35 deyiz bizde 2.350 gramiz 10 gun geriligimiz var muz sut portakal kasar peynir yogurt tukst cnim doktorum.bunlari saymisti
SevillC BMelek bende sırf o beslensin diyerek yemekleri seçerek yiyorum yani abur cubur yemiyorum bile bakalim bir hafta sonra tekrar çağırdı ne olacak durumu insallah düzelir sizin gibi 🙏
SevillC bussraozturk bizimde öyle gecen hafta da 2100 demisti zaten o kadar dikkat ediyorum beslenmeye ama bizle alakalı değil işte kilosuna göre geride diyince uzuldum açıkçası 😒
SevillC Nisa1710 elbette herkesin aynı değildir de ileride yada geride dediklerinde insan tereddüt ediyor
SevillC Sinemmmmm58 hepsini de yiyorum ama bebege geçmiyormus gecen günde acile gitmiştim orda da bebek besinsiz kalmış demisti doktor
tugbakilic ben suan 36+1 35 iken gittigimde 2400 du 2 gun sonea randevum var bir 3 kg olsun demisti bana da bol bol ye dedi
SevillC tugbakilic bende sordum doktora özellikle ne yapabilirim diye ne yemem gerekir vs diye senin yapabileceğin birsey yok dedi yediklerim bebege gecmiyormus