Bende 9 haftalık gebeyim ve ilk çocuğumuz aşırı merak ediyorum 😍 ama bende çok mide bulantısı ve kusma var anlatılmayacak kadar 😒 böyle olunca bebek kız diyorlar acaba nekadr inana bilirim bende bilmiyorum sizde nasıl gidiyor güzel anneler fikri olan yazabilirmi ♥️