ElifPeker06 bende 37+5 benim doktorum da yapmadı yapmayıda düşünmüyo herşeyin normal doğumunda normal görünüyor dedi yarın tekrar gitcem bakalım çatı muayenesini her doktor yapmıyo bence gerekte yok zaten ultrason da rahime kadar herşey görünüyor bi problem olsa zaten söylerler Allah’ın izniyle bi avazda kurtuluruz inşaallah 🤲🥰