balkopugu2701 bende 36+6yım, dün gece adet sancısı gibi ağrılarım oluyordu ara ara gelip giden, ben dikkate almadım ama sabaha kqdar uyutmamisti, bugün muayeneye geldim ve yüz e varan sancım çıktı meğerse doğum sancısıymis, ama ne bebek kanalda nede doğum kanalı açık, iğne vuruldum ciğer gelistirici sancı durdu çok şükür , doktor ne kadar kalırsa içerde o kadar kâr dedi