Semina57 Ben 😂😂😂😂. İlk gebeliğimde doktorum erken tespit yapmam net cevap için 15-16 haftayı bekleyin demişti. 2. Gebeliğim şuan ve hamile olduğu öğrendiğimde tekrar kendi doktoruna gitti ve 13. Haftada pat diye erkek dedi %90 değişmez dedii. Hastaneden çıktığında eşime bence kız olcak doktor kordonu gördü dedim bu işte bi terslik var dedim neden öyle düşündüğümü sorduğunda ise çınara hamileyken hatırlamıyormusun erken tahmimde bulunmam net cevap için şu haftayı bekleyin dedi dedim sonra eşimin işi için silivriye taşınmak zorunda kaldık burda bi doktora gidiyorum ve 19. Haftamda kızımız oldcağıbı öğrendik 21. Haftamızda detaylı ultrasonra %100 kız olduğunu öğrendik 🥰 şimdi Arya mız oluyor inşallah 🌸