deletedmom351 hndn Canım o kadar şey denedim doğumu kolaylaştıracak ama yine de işe yaramadı sezaryen oldum olmayınca olmuyor işte ama diyebileceğim iki şey var çok hareket ve duş almak
Aysenurtsr Bolca hareket, yuruyus, merdiven inip cikmalar, son haftalarda 37, 38 gibi egilip kalkma ve comelme hareketi.
Gozdecopcu Merhabalar 39+6dayim daha doğum sancim gelmedi ki yürüyüş hareket çömelerek çok fazla hareket ediyorum ama ne gelen var ne giden🤔 41e kadar yolu var diyor doktor
Fidan2 Yürüyüş, egzersiz, comelme, Son haftalarda gunde 6, 7 tane Hurma, ahududu yapragı çayı 2, 3 fıncan, Meryem ana otu.,
Sedna Geçen hafta doğum yaptım. Önereceğim tek şey nefes 👍 hem sancıları çekerken hem de doğum sırasında, can çıkaracak gibi ıkınmak ve bağırmak yerine derin nefesler alıp vermenizi şiddetle öneririm.
Dilekerkan0705 Hiç birine inanmıyorum hepsini yaptım çünkü 40+4 ne gelen var ne giden ne belirti ha doğum esnasında yardımcı olursa bilemem Insallah öyle olur ama zaten Rabbim yardımcı olur 🙏