Behiye89 Ozgerenali çok yüksek Ozgerenali insülin başlayabilirler size. Öncelikle diyetisyene yönlendirme yapabilirler. Eğer kontrol altına alınmazsa insülin olur. Beyaz ekmek un tatlı dikkat edin. Aslında Google da hamile şekeri diyeti yazınca tüm diyetisyenlerin verdiği liste çıkıyor. 2.5 saat ara ile beslenme yapmanız gerekiyor.
FHKK Dilber2210 uyuyorum canım bazen kaçamak olmuyor değil Allah’tan doğuma az kaldı sizin ne kadarınız var doğuma
Dilber2210 Behiye89 ya ben yemek yedikten 20 dakika sonra yürüyüş yapıyorum yaklaşık yarım saat,sonra 1 saatim dolmuş oluyor oyle şeker ölçüyorm. Acaba yanlış mı yapıyorum 20 dakıka sonra yürüyüş yaparak
Behiye89 Dilber2210 yemekten sonra bolca su içiyorum ben. Birde porsiyon ölçümü çok önemli. Hergün aynı saatte yiyorum. Mesela dışarı çıktıysak öğlen salata ayran yapıyorum. Yürüyüş yemekten 1 saat sonra daha iyi olur.
Dilber2210 Behiye89 ben erken yürümüş oluyorum o zaman bende dıyorum şekerim 140 ın üstüne nasıl cıkmadı hayret ediyorum, bazen fazla yıyordum sanki