İki önce buraya başlık açmıştım erken gebelik testim pozitif çıkmıştı, ardından bi tane daha yaptım o da diğeri kadar net olmasa da 2. Çizgi silik çıkmıştı. Dün sabah kan vermiştim değerim 2.14tü. İlk defa değerim 2 nin üstüne çıkmıştı. Bu akşam başka bi hastanede tekrarlarım artma var mı diye değerim 1.10 çıktı. Allak bullak oldum, dünyam sanki başıma yıkıldı. 15-16 nisan yumurtamın çatladığını da görmüştüm . Reglimde hala gelmedi geç döllenme gibi bi ihtimal de nerdeyse 0 artık. İnanın o net iki çizgiyi görmüş olmasam bu kadar üzülmezdim . Dünyanın en mutsuz insanıyım şuan. Bu değer daha da yükselmez artık.